tisdag 29 maj 2012

Sju små läskedrycker!

Nu har jag klurat och klurat!
...och vad vill man ha till sin alldeles underbart goa Banana Split...
 - om inte läsk!

Så här presenterar jag nu mina o Bananens bebisar med sina tänkta namn!








(å skulle nån mot förmodan ;-) ha åsikter om att namnen inte riktigt känns bra så kaaaaan jag tänka mej att låta nån bebis få nytt namn mot att jag mutas med ett berg av godaste whippet-gotta, typ leverpastej...eller ambrosiakaka....fast säg inget till matte om det sista)

Nospuss på alla som vill ha en!
Tack för idag dagboken
/ Jessi

8 kommentarer:

  1. Åh, blir ju rent sugen på en banana split med dricka!!! :)
    Så söta de små liven är. Jag ser att du tar väl hand om dem!
    Nospuss till dig och dina små.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, Tack Lotta, dom är allt lite smågulliga, jag försöker så gott jag kan och matte tycker jag är jätteduktig.
      //Jessi

      Radera
  2. Grattis till dina fina valpar, vi blir alldeles valpsjuka. Det får vi göra något åt. Har du något tips om hur Klasse skall tass undrar Vega.

    Kramar från AxRAce's

    Inga-LIll & Torsten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ja nu måste ni se till att det blir lite valpisar, dom kommer bli så fina med vackra Vega som mamma!
      Klasse är en riktig gentleman som lyssnar jätteduktigt på sin tjej, så hälsa Vega att hon bara behöver vara sådär söt som hon är, så ordnar sej resten. Lycka till!!
      Matte hälsar kram och jag skickar massor med nospussar till er alla!
      //Jessi

      Radera
  3. Du har döpt en till min favorit dricka. Skulle inte klara mig utan Cola:-)
    Carina W

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, Cola är gott - synd att matte inte låter mej dricka det bara. Snålt värre det.
      Nospöss // Jessi :-)

      Radera
  4. Du är verkligen fantasifull! Kram för ett gott skratt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan också kramas, å är riktigt påhittig mellan varven. Skickar maaaaassor med nospussar till dej för att du hälsar på här! :-))
      //Jessi

      Radera