söndag 20 maj 2012

Dygn 61

Inatt hade jag bestämt mej för att bo i min lya i kammaren.
Så då fick minsann matte ta plats på gästsängen som också står där inne.
Skönt - inga andra att trängas med.

Jo, jag hoppade upp på sängen och sov några timmar med matte så hon inte skulle känna sej så eländig. Men sen gick jag till min lya igen. Matte är bara så ynklig just nu. Sjuk och pynkig ...så jag tänkte att hon behövde lite gos.

Men så här skönt är det i min lya!
(jag hoppas jag har sagt att om man klickar på bilderna så blir dom större)




Jag har inte tänkt få några bebisar än på några dagar. Matte kollar tempen och jag har haft 37,5 hela veckan, morgon och kväll.
Idag hade jag iofs 37,3 på förmiddan....och matte kan ju inte veta om den varit ner ännu mer, för hon hade sovmorgon idag, men det är inte dags än.
Jag är så coooooool.

Jag tänker nog börja bädda ordentligt när det närmar sej. Och då menar jag bädda!
Så där som när jag åkte från min andra dejt med snygg-Bananen. Då rev jag sönder bil-täcket som jag låg på bak i bilen. SÅ tänker jag göra när mina bebisar är på väg!



1 kommentar:

  1. Härligt du ser ut att ha det. Ta väl hand om matte nu så hon kan ta hand om dig när du ska föda! Fick just bilder via telefonen från en tik i Norge som just har klämt fram fyra tjejer... Snart är det din tur!
    Kram

    SvaraRadera