fredag 11 maj 2012

Dygn 52

Nu du dagboken...nu ska du få se!
Jag har varit på fotografering idag!

Det var lite läskigt att ligga platt på sidan och en okänd människa som höll i mina ben, men som tur var hade jag husse med, och matte som kliade mej på huvet och kramade mej samtidigt, så då tyckte jag det var lika bra att ta det lugnt.

Den däringa veterinären trodde att det lika gärna kunde vara dygn 48 som 52, det är ju lite svårt att veta när det tog sej eftersom jag och Bananen träffades ganska tidigt när jag löpte.
....ja, det var vad dom sa och jag fattade ingenting av vad dom pratade om, men matte höll med och då gjorde jag också det.

Så här ser jag ut på insidan!
Jättekonstigt, ser du vad många ryggrader jag har! Massor! Börjar misstänka att det är lilleputt där längst bak som har sparkat mej i magen de senaste kvällarna. Jag ska ta ett snack med lillplutt när han eller hon tittar ut om ett par veckor.


2 kommentarer:

  1. Åh, jag räknar och räknar och får det till åtta små kroppar, kan det stämma??
    Så oerhört spännande.

    Varma kramar från Piteå!

    SvaraRadera
  2. Försök pussla ihop huvud och ryggrad, då blir det åtminstone 7 tydliga, sen kan det vara nån mer. :-) Kraaam!

    SvaraRadera