onsdag 23 maj 2012

Herregud säger jag bara!

Matte klarar inte nånting verkar det som!
Hon är bättre på att fota mina stora polare som rusar fram i 50-60 knyck ...än mina bebisar som är nästan helt stilla!!!!!
Piiiinsamt matte!

Vi skulle ju visa upp pojkarna och flickorna idag!

Förresten dagboken ....En av småtjejerna, nr 4, har som en knix på sin svans. Den ska matte låta veterinären röntga när lilltjejen blir lite äldre för att få konstatera vad det är för slags knix. Lilltjejen kommer inte märka av knixen, bara andra som ser den. Dom kanske tycker att hon ser konstig ut....jäklar om nån är dum mot min lilltjej! Grrrr.


...ja okej, matte fick några bilder på dom, men tyvärr min kära dagbok, så blev det bara det här:

Flickorna, 2 bilder.


Från vänster: tik nr1, tik nr4, tik nr2, tik nr3


Från vänster: tik nr2, tik nr4, tik nr3, tik nr1



Pojkarna, 3 bilder.
Längst bort från kameran, hane nr1, mitten hane nr2, närmast hane nr3


Från vänster, hane nr2, hane nr1, hane nr3


Från vänster, hane nr3, hane nr1, hane nr2



Har du hört talas om kullen "Fyra nyanser av brunt"??? *fniss*
Det är min och Bananens kull det!




4 kommentarer:

  1. Åh vad kul att se dina små bananer! Så fina.
    Å du, ingen kommer väl att säga något dumt om en svansknix! Det visar ju på att hon är lite extra speciell!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta, du har ett varmt ♥ du! //Jessi

      Radera
  2. O Va söta dom är :-)
    Carina W

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina - och nu börjar dom rejsa runt i hela lådan också. Tur jag kan krypa ner i ett eget hörn när jag vill va i fred! // Jessi :-)

      Radera