torsdag 10 maj 2012

Dygn 51

Nu börjar det hända grejer ...fast matte tror inte att jag kommer få så många bebisar, min mage är stor men inte så jättestor. Matte var riktigt dryg igår kväll när hon absolut skulle ha en hand på min mage hur länge som helst. Jag fick inte se på tv i fred.
Men matte-slaven och husse-slaven såg glada ut när det rörde sej i min mage.
Det var ju bra det då - så jag slipper dras med surgubbe och surtant här hemma.

Långprommisar har jag slutat med för länge sen, var nyss ut i ytterkanten av gården på toa. Sen gick jag in igen.
(Bilden: Letar efter toa)



Här är jag på väg in.


Imorgon ska jag åka med mina slavar och kolla vad som finns i min mage...om det är tre eller fler småttingar.

Jag vägrar få färre än tre för det är det minsta mina kompisar har fått förut....Jag är ju expert på nio, sen Chilis kull. Dom skötte jag lätt, så det skulle va mer än okej med en hel bunt! Håll tummarna för mej imorgon  förmiddag så ska jag visa bilden sen.

Nospuss till alla er bästingar där ute.

Hej hopp för nu dagboken.


1 kommentar:

  1. Åh vad fin du är Jessi!!!
    Håller alla tummar jag har (!) i morgon. Väntar mig en fin bild och meddelande sen!
    Lycka till.
    Kram från oss i Piteå

    SvaraRadera