onsdag 18 april 2012

Matte tvingade mej!

Ja, det är sant - hon tvingade mej att lägga ut den här bilden bara för att hon tyckte att magen var mer synlig än den brukar. Men hur kul är det å lägga ut såna bilder!!! Fattar hon inte att jag skäms när jag ser ut som en hösäck på bilden. Hon hade faktiskt kunnat be mej ställa upp mej ordentligt.



Hm, nej nu till roligare saker!

Min kompis Lotta och min gammelmatte Linnea hälsade på i mitt senaste dagboksinlägg. Det tycker jag är roligt - för dom tycker jag om. Jag tycker förstås om alla som hälsar på!!! =)
Min gammelmatte berättade att min syrra kanske ska få bli mamma nån gång längre fram - DET skulle ju vara jättekul! Hoppas många vill ha en Koruna-bebis så att dom låter henne få valpar.♥
Cyber-puss på dej syrran!


Vet du dagboken - idag har jag faktiskt ätit lite... till slut fattade husse och matte att jag ville ha spagetti - allt det andra dom försökte pracka på mej skrapade jag över med näsan. Undrar om dom fattade att jag inte ville ha deras idé om mat då..?
Det skulle inte förvåna mej om dom försöker med det där äcklet igen imorrn. Fast jag hörde matte mumla nåt om att hon hade nån annan mat på g till imorrn. Hoppas det blir spagetti och köttförsås!!!! =)

Får jag inte spagetti och köttfärssås så skickar jag min bodyguard på dom.
Här är jag med min bg på bild tillsammans. Tuff kille va - Igor heter han.



Jag blev sååååå glad igår!
Jag fick mail från min fina fästman ♥ Bananen som är i Spanien!!!
Han berättade att han och hans kompis Chatte hade busat en hel del och haft roligt. Fast det var visst bara dom två som tyckte att det var roligt... men det är inte lätt när andra inte förstår ens humor. Å människor är ofta värsta sorten på missförstånd. Tänk att de ibland har så svårt att förstå vad som egentligen är KUL!
Nä, det är annat med oss whippar!
Vi kan det här med att ha roligt!

Jag skickar iallafall massor med cyber-nospussar till Bananens matte för det kan inte vara lätt att vara på semester i Spanien med bara killar runt omkring sej alltså.
Det är bara att härda ut M-L, vi ses om nån månad, hoppas du klarar dej med pojkarna så länge.

Nu ska jag mysa i soffan...igen.
Tjing dagboken, ses en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar