onsdag 18 april 2012

29 dar efter dejten. Vrålhungrig!

Idag har jag stått i köket och passat varenda gång matte har lagat nåt.
Hon fixade köttfärs till mej...jippiiiiiie!!! ...behövde inte skicka stor-Igor på'na.

Det var så gott så det gjorde inte ens nåt att hon la i dom vanliga kulorna heller - det var skitgott alltihopa! Åsså fick jag makaroner...fast jag tror hon lurade mej lite...för det var mest den där gamla vanliga maten....
Men skit samma - jag tyckte det var gott!!

Min mage behövde verkligen fyllas ut med nåt nu, bara dricka vatten i 2 dygn var faktiskt ingen höjdare.
Okej, jag lär väl erkänna mitt nederlag igår när matte fick i mej lite närings-soppa eller vad det var. Hon sprutade det i munnen på mej med en sån där spruta. Smakade sådär...fast jag tyckte inte det var jätteäckligt iallafall. Då hade jag spottat ut eländet i knät på henne!

Här, under dagens prommis, hade jag precis fått syn på nåt spännande
....trodde jag.




Hon lurade mej ...en gång till!!
  - hon låtsades vara en liten sork som jag bara var tvungen att fånga, och när jag hoppade så knäppte hon kort! ...så mina rosa tuttar syntes!! Fräckt va!

...fast hon fick en sån suddig bild så dom nästan inte syns iallafall så det gör väl inget egentligen...

*fniss* ....Ibland är hon bara så klumpig!
Matte alltså, fast det fattar väl vem som helst, vem skulle jag annars mena. *dubbelfniss*

...hon ramlade, bara för att Sara som hon hade i kopplet sprang runt henne, Sara skulle ikapp mej när jag sprallade runt i gräset. Så matte fumlade ner i gräset.
*trippelfniss*
Heja Sara!


Här är bilden när jag håller på och fånga sorken.



Förutom att jag blev tvungen att få mina klor klippta så har det varit en toppendag idag!

Jag hatar att klippa mina fina klor.
Jag liksom stretar och vägrar och vill inte och stretar, men när matte säger att jag ska komma så har jag som nån liiiiiten liiiiiiten tvångsfilur inom mej som ändå tvingar mej att gå heeeeela vägen fram till matte som sitter på köksgolvet med den där fula röda klotången.
Får fundera på hur jag ska kunna avskeda den där liiiiiilla liiiiilla tvångsfiluren som får mej att göra saker jag inte vill. Hmmm....



2 kommentarer:

  1. "Tjena, syrran! Har också en sån Djävel som liksom drraaar mig till Eländet. Den däringa Nagelansningen är verkligen nåt Vi borde avskaffa..."

    SvaraRadera
  2. Hejhejhej Jessi!
    Kul å läsa att du fått tillbaka aptiten, du måste ju äta ordentligt nu och en bra tid framöver.
    Rosa tuttar vill vi se och vi vill även se din mage vad det lider ;-) Ju större desto bättre! :-)
    Hoppas att Igor fortsätter stötta dig om du behöver (om inte dina människor fattar galoppen fortare hädanefter menar jag), han är allt en bra snygg kille <3

    Ha det bäst nu och sköt om dig riktigt ordentligt.
    Många kramar och nospussar från Piteå.

    SvaraRadera