söndag 15 april 2012

26 dagar har gått...

...och jag tycker att det är lika trögt att få i mej maten som det är att få matte till att öppna min dagbok, hm!




Fast när jag går ut har jag roligt, då rejsar jag fram snabbare än nånsin.
Okej, jag kanske har lagt ut lite kring höft och midja, men det brukar jag göra när jag har löpt ....men jag rejsar minst lika fort för det. ;)



















Idag bestämde jag mej för att inte ens lämna sängen när det var frukost...gissar att det var samma sort i skålen idag som det där äckliga jag var ner och nosade på som hastigast igår. Usch, inget bra på menyn i det här huset.

Jag blir liksom inge sugen på att äta då och, som sagt, jag bestämde mej för att skita i det alldeles idag. Ingen idé att ens gå och lukta på eländet.

Får se hur länge matte kan hålla ut innan hon tar fram de riktigt goda maträtterna till mej.
För hon vet ju att jag måste ha i mej mat förr eller senare. hehehe.
Så jag väntar.

Jag ska försöka få så många Banessisar så det räcker till alla som vill pussa på dom. Det är nu sju stycken som är intresserade av mina och snygg-Klasses bebisar. Skojsigt.

Men jag håller alla på sträckbänken ett tag till. Det har ju inte ens gått fyra veckor sen vi dejtade.

Jag behöver inte visa nåt förrän det har gått fem veckor eller nåt ...då ...kanske...


2 kommentarer:

  1. Åh, din lilla luring. Hålla oss på sträckbänken så där! Det är klart att vi vill se dig och veta hur du mår. Ofta!
    Hoppas att affärerna har laddat om efter påsken nu så att din matte kan köpa hem nåt alldeles extra gott till dig nu. För det är klart att du måste få... vad det nu kan tänkas vara du vill ha...! :-)
    Ha det bäst lilla vän.
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  2. Du är allt bra lik din mor i mycket, bl a dessa öron!
    Håller koll på dig genom att läsa din dagbok, hoppas din matte skriver ofta framöver, det blir en spännande tid för alla.
    Kanske din syster yster Koruna också kommer att bli mamma någon gång, men det är bara kanske än så länge. Husse o matte måste bestämma sig först, beror en del på om det finns tillräckligt intresse från valpköpare.
    Börja äta nu, du behöver det.
    Kram o nospuss från din "gamla" husse o matte.

    SvaraRadera