fredag 27 april 2012

38 dagar har nu gått....


Usch, fryssen!
Jag var så huttrig innan kvällsmaten...och ända sättet att få matte att fatta att hon måste ta med mej ut på åkerprommis ikväll var att göra mej så ynklig som möjligt.
När hon såg mej fattade hon att jag måste ut i solen!!! På åkrarna brukar det vara härligt.




Så jag tog matte och gick.
Sen blev det mina polare som fick stå och se ynkliga ut inne i hundhagen istället ...hihi



Ute på åkern var det soligt och skönt.
När jag hade läst kvällstidningen och var klar där ute gick jag hem. Matte stog kvar på åkern och såg fånig ut. Hon trodde visst att hon skulle få en långprommis. Men det fick hon inte. En annan dag kanske.


2 kommentarer:

  1. Hihi, din lilla luring där! Matte som säkert byltade på sig ordentligt med kläder för att du skulle få en skön promenad ;-)
    Hoppas du mår bra lilla vän. Ser fram emot att se lillmagen växa!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lotta - jo jag mår så bra så bra.
      Konstigt med tanke på att jag får alldeles för snålt med mat, jag får passa på och ta för mej när dom inte ser. *fniss*
      Kan massor med små knep som jag inte visat husfolket tidigare. Så jaaaag klarar mej!!! *nöjd*
      Nospussar till dej.
      /Jessi (konstigt nog växer min mage ändå, FAST jag får alldeles för snålt med mat..hm...)

      Radera