måndag 23 april 2012

34 dagar...

Nu i dagarna har jag gått över från att knappt äta nånting alls
till att iallafall äta brunch OCH kvällis.
Dvs. frulle tidigast kl 12 alltså - gärna senare.
Innan dess kommer jag inte ner från övervåningen.

Matte och jag tog en lååång prommis idag, inget bus och inget stoj, bara en vanlig skön prommis - det var mysigt.

Hon hade kameran med och påstår att den visar en liten utbuktning på min buk...ja, jag tror det stämmer faktiskt. fast det första matte började dilla om var att jag hade fått såna där ryggkotor som skjutit upp lite. Såna  hade Tea, Chili och Izzy också innan dom fick bebisar. Fast ryggkotorna är inte så jättelätta att se.

Här är bilderna från dagens vår-prommis.

 

 



Nånting luktar V Ä L D I G T gott nånstans där uppe....

 

 




Där högt uppe på en liten gren har nån hängt upp ett ben! Skulle inte
förvåna mej om det är matte som gömt det för oss som inte når dit. *morr*
Kanske går att klättra, här bakom nånstans. 




..Va??? sa du nåt????




Matte satte sej i mossan och jag passade på att lyssna och titta efter fåglarna
som kvittrade jättehögt och flög fram och tillbaka. Och hon pratade så
konstigt, lät som nåt om mat.... så jag fick koncentrera mej jättemycket.

 

 



Springer det ett stackars trebent rådjur i skogarna nu????
Nån verkar iallafall ha glömt ett ben här i vår skog!!!




3 kommentarer:

  1. Fina bilder (som vanligt)...:)

    SvaraRadera
  2. Fina fina fina Jessi!!!
    Nog har din mage börjat puta lite alltid! :-) Härligt!
    Hoppas du får många såna där lugna fina prommisar med matte framöver, du verkar ju redan ha fått henne att förstå vikten av att DU ska ha specialbehandling! ;-P
    Härligt att se att ni har vår i skogen också. Här uppe ligger det fortfarande snö i skogen... :-(
    Kram och nospuss till dig och dina slavar :-D

    SvaraRadera
  3. Klart att det är DU som bestämmer NÄR DU vill gå ut,när DU vill äta eller när DU vill komma ner!!! Märkligt att "människofolket" inte förstår att det är VI hundar som styr den här världen med JÄRNTASS!!! :-) Mvh Nonne& Bernardo

    SvaraRadera