måndag 25 juni 2012

Äntligen är matte hemma

...fast hon kom hem kvart över tio och det vet ju vem som helst att SÅ LÄNGE FÅR INTE MATTAR VARA UTE!!!!

Hm....nåja, jag förlåter henne för den här gången - hon var ju och firade världens bästa 85-åring. Det är ju faktiskt en giltig anledning. Men husse hann åka till jobbet innan hon kom hem och vi fick jättesen kvällsmat idag. Grrrr....! Ingen ordning!!!!!

Jag har satt matte på att redigera lite bilder nu, så har jag tur kommer hon ge mej dom senast imorgon så jag kan fylla min dagbok med lite intressantare saker än bara osynlighet.

Massor med nospussar till dej min dagbok - och framför allt från mina små läskisar till alla blivande hussar och mattar som väntar i ren förtvivlan där ute. Läskisarna längtar efter er!

Nattinatt
// Jessi

1 kommentar:

  1. Ser väldigt mycket fram emot nya bilder, puss på alla valpisar och fina Jessi:-)

    SvaraRadera