tisdag 19 juni 2012

18/6 fyra veckor idag

Idag har Banessisarna varit riktigt busiga ....fast igår var dom ännu busigare. Vi hade vår första rymmare ur valplådan igår!!
Å matte var borta å husse glömde titta vem det var. Jag vet ju förstås, men matte förstår inte riktigt mitt språk så hon vet inte vem av bebisarna det var som rymde.

Matte hade så mycket att göra för deras springtävling på hundkappen så hon har bara varit hemma och promenerat och matat oss idag. Jag hade ju velat ställa upp mina småttingar för att visa hur fint dom växer.
*suck*

Vi får göra det sen då.

Imorgon ska bebisarnas namn skickas in till ett ställe som skriver ut stamtavlor åt dom.

Dom här namnen blir det på pojkarna:
Trocadero Tim
Cocacola Kid
Pommac Ice

Dom här namnen blir det på flickorna:
Soda Chic (hon heter Fanny till vardags, tack snälla Eva för mitt fina namn!)
Pepsi Bell (hon heter Emma till vardags, tack snälla Rikke för mitt fina namn!)
Loka Linn
Loranga Lii

Om två veckor vet vi förhoppningsvis vem av Loka Linn och  Loranga Lii som får flytta hem till Nonne och vem av dom som får flytta hem till Nina. Ska bli så spännande!!

Pojkarna har inte heller valt familj ännu. Spännande tid nu när de allra flesta kommer och hälsar på.

Här är iallafall en liten filmsnutt från Banessisarnas 4-veckors-dag.
Nattinatt och nospuss från mej!
//Jessi

3 kommentarer:

  1. Haha, husse glömde bort vem det var... Säg som det är, han vet inte för de är så lika varandra! ;-P *fniss* F'låt Tommy, kunde inte låta bli. Jag tycker att de är så lika varandra men jag ser dem ju bara på "TV".

    Alla ser så fina ut, bra jobbat Jessi!
    Kram från Piteå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmmm, du har så rätt så du anar inte... =)

      Husse sa till matte när hon frågade vem av mina bebisar det var: "Jamen det var nån av de där små..."

      Nähä!!! :)))

      Massor me nospussar till er hela bunten.
      /Jessi

      Radera
  2. Hej på er alla Läskisvalpar!!! Grattis på födelsedagen i förskott,om bara 9 dagar!!! kommer vi och hälsar på er alla... Mvh Nonne & Beany

    SvaraRadera