söndag 1 juli 2012

Italienskt herrbesök 28/6


Ja, det var när Beany kom och hälsade på med sin braiga matte. En av mina och Bananens bebisar ska flytta till dom om några veckor. Loranga Lii eller Loka Linn.

Beany är en riktigt stilig italienare och han tyckte att jag var skitläcker! .....fast ....liiiite jobbigt blev det ju, han verkade bara vara ute efter en sak och det var vad matte hade varnat mej för.

Men jag behövde bara säga till honom ett par gånger så höll han sej på lagom avstånd.

Men jag måste erkänna att jag gillade faktiskt honom. =))

Kolla vilken snygging!
(fast säg för guds skull inget till honom för då kanske han blir onödigt kaxig)






1 kommentar:

  1. Vilken kropp, vilken snygg färg! Varför var du avig mot honom då? Fortfarande trogen Bananen förstås... :-)
    Nåja, du vet inte vad som väntar i framtiden Jessi!

    Kram Lotta å Fia

    SvaraRadera