måndag 2 juli 2012

Bananen vann sin 100:e start!

Min husse fick se bebisarnas pappa vinna i sin 100:e start.

Det var på Midlanda-banan i Sundsvall igår.
Kolla va duktig han är. Han startar i bur 1 med rött täcke.
Den vita hunden är min syster Koruna och han som har svart täcke, nr 4, det är min bror Litas! :)))

Den svarta tjejen i blått täcke, nr 2, hon heter Flying Horse och är Banessisarnas kusin (Bananens syster Mocca Mousse är mamma till Flying Horse).
Den svarta killen i det randiga täcket, nr 6, heter Black Knight. Han är halvbror till snygg-Bananen och är en riiiiiktigt duktig kille. När jag har tur brukar jag få träna med Black Knight på Järbo-banan. :-)


Stor nospuss och grattis till dej snygg-Bananen och till din husse och matte för vinsten!!

1 kommentar:

  1. Häääärligt! Vilken supermeritlista du kunde presentera med dessa hundar! Grattis till fästmannens vinst!
    Ha det gott, vi ses snart.
    Kram / Lotta (å Fia, henne längtar du säkert inte efter...!) ;-)

    SvaraRadera