torsdag 1 november 2012

Pinsamma matte

Ja, vad ska man annars tycka - matte är pinsam som inte tagit sej i kragen och tittat in här mer, det har ju gått så lång tid så jag knappt kommer ihåg vad jag skrev sist!

Jag har beslutat att lägga ner dagboken.... och från och med nu så kommer jag att hänga med de andra i den vanliga dagboksbloggen som matte kanske eventuellt händelsevis kan skriva i nån gång vart tredje århundrade eller så...

MEN - jag tänkte bjuda på några bilder från den senaste månaden.
Det är så här: Min lilla Lii har flyttat hem igen, och det är ju tur för jag behöver verkligen någon att fostra.

Här kommer lite bilder på Lii med hennes favoritleksak: Sopborsten.
Vår sopborste-dödare är tillbaka!



Och jag har faktiskt ett album till som jag vill visa innan jag pausar min dagbok för obestämd framtid.

Det är från den dagen då jag och Lii var på stranden ...ja, ni kommer se själva vilket energi-knippe hon är Lii.

Lii, en dag i självförtroendets tecken

Ja, jag får väl säga hejdå från den här dagboken, men vi ses i mattes dagboksblogg!!!

Nospussar och kramar från mej till er underbaringar som försökt hänga med och haft tålamodet att orka det trots att min sega matte varit så trög att få att logga in! =)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar