torsdag 22 mars 2012

Nu tänker jag skriva dagbok!


Jag har ju faktiskt blivit en ganska viktig personlighet i mitt hus. Eller ..."har blivit"...hm, fel ord...det har jag ju varit sen jag kom hit.

Men husse och matte har äntligen fattat att jag måste få bestämma lite mer själv.
Se bara så duktig jag var när jag fick dom att skjutsa mej till Bananen.
Han du vet, snyggingen som jag träffade i februari och som jag tyckte så mycket om. 

Jag har nog rätt bra pli på dom ändå trots att jag ett tag tvekade över just den punkten.

I förrgår, och dagen innan det, så var jag på dejt. Först fick jag åka en lång tråkig bilresa, men sen...

Tänkte jag skulle visa några bilder, så du som inte var med får se hur roligt jag hade.

 

 

 

 

 

 


Ja, va säjs! Jag är nöjd iallafall. Och det är ju faktiskt huvudsaken.

Nu gäller det bara att få dom andra i flocken att verkligen inse hur viktig jag är...

Får klura på hur det ska gå till - hittills har jag bott med dom andra tanterna.

Det är bara för att jag och dom också varit redo för dejt...men nu hoppas jag att jag kan få husse, matte och dom andra att fatta att jag måste få extra mycket specialbehandling.

"Exclusively, only me and myself", dvs mer uppmärksamhet till mej, egna promenader där jag själv får bestämma takten,  mer mat ...fast det kommer dom nog inte gå på förrän senare är jag rädd.

Men jag ger inte upp så lätt...

2 kommentarer:

  1. Härligt Jessi!!!!
    Jag är så glad för att du fått till en så fin dejt med stiliga Klasse!
    Självklart är du nu flockens, Messmankärrs, för att inte tala om hela Sandviken/Gävles centrala medelpunkt!
    Heja dig! Självklart så kommer du att lura dina människor dit du vill (du kan ju alltid ha lite tjejsnack med Izzy och Chili annars om du inte skulle lyckas! Då kan de ge dig lite tips..).
    Du/ni kommer att få världens sötaste bebbar.
    Kram till dig från oss i Piteå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart jag är bäst, Chili lär mej nya saker varje dag - fast bara i smyg så inte matte hör. :-)
      Nospuss/Jessi

      Radera